Trade in Transformation

Hoe behouden handelsondernemingen succesvol hun positie in de keten?

Hoe behouden handelsondernemingen succesvol hun positie in de keten?

Door verdere digitalisering en e-commerce worden markten steeds transparanter. Schakels in de keten verdwijnen tenzij er een duidelijke strategische keuze wordt gemaakt in dienstverlening, klantsegment en toegevoegde waarde. Als volumespeler is een sterke kapitaalspositie, optimaal voorraadbeheer en operational excellence nodig. Als nichespeler zal er veel meer aandacht zijn voor diepgaande productkennis en focus op service voor specifieke klantgroepen. Met een eigen productportfolio kun je een eigen sterk merk en klantbeleving opbouwen met een onderscheidende positie in de markt.

Ontwikkelingen in de markt

  • Digitalisering
  • E-commerce, (consumenten) webshops
  • Transparantie in prijzen en markten
  • Consolidatie in productie en verkoopkant
  • Ketenregie

Wie kan u hier meer over vertellen?

Mark van Beusekom
Managing Partner

Rik Stikkelbroeck
Managing Partner

Sluit Menu

Met dit inschrijfformulier kun je je aanmelden voor onze nieuwsbrief en uitgenodigd worden voor evenementen (Nederlandstalig).

Je kunt je altijd uitschrijven voor de nieuwsbrief en evenementen. Als je je inschrijft, ga je akkoord met onze privacyverklaring en het feit dat wij gebruik maken van Mailchimp. Wij zullen je gegevens niet doorverkopen of gebruiken voor andere doeleinden dan verzending van de nieuwsbrief en  gebruiksanalyses.